puresunnysky333

默言:女,原名:李华伟。曾用网名puresunnysky.

感谢您的光临! 【默言 · 音乐转发】: 为纯粹的转发专栏,自娱自乐。若有媒体采用本专栏转发的音乐作品,若有报酬请和原创作者本人联系。谢谢欣赏!
I Could Be the One - Donna Lewis

sweetest:

Donna Lewis的歌声很宁静、慵懒,节奏轻快,风格清新,我被深深吸引。歌中唱到可以是你世界的任何人,令人期待,情不自禁的陶醉。好歌曲可以单曲循环,虽然曾经听过,可还是很抓耳。我想成为你蓝眼睛的天使,也想成为你浪漫的灵魂。

 

《I Could Be the One》歌词: 

I could be your sea of sand

I could be your warmth of desire

I could be your prayer of hope

I could be your gift to everyday

I could be your tide of heaven

I could be a hint of what's to come

I could be ordinary

I could be the one


I could be your blue-eyed angel

I could be the storm before the calm

I could be your secret pleasure

I could be your well wishing well

I could be your breath of life

I could be your European dream

I could be ordinary

I could be the one


And I would lie here in the darkness

And I would lie here for all time

And I would lie here watching over you

Comfort you, sing to you


I could be your worry partner

I could be your socialite

I could be your green-eyed monster

I could be your force of light

I could be your temple garden

I could be your tender-hearted child

I could be ordinary

I could be the one


And I would lie here in the darkness

And I would lie here for all time

And I would lie here watching over you

Comfort you, sing to you


Will I ever change the journey

Will the hushed tones disappear

Oh, little Rita let me hold you

Oh, little Rita let me love you


I could be your leafy island

I could be your thunder in the clouds

I could be your dark enclosure

I could be your romantic soul

I could be your small beginning

I could be your soothing universe

I could be ordinary

I could be the one

I could be ordinary

I could be the one

I could be ordinary

I could be the one


我可以是你的海洋
我可以是你温暖的欲望
我可以是你希望的祷告
我可以是你每一天的礼物

我可以是你前往天堂的潮水
我可以是你预知的未来
我可以是最平凡的存在
我可以是最特别的

我可以是你蓝眼睛的天使
我可以是你平静前的风暴
我可以是你秘密的快乐
我可以是你期待越来越好的愿望
我可以是你生命的呼吸
我可以是你欧洲的梦
我可以是最平凡的存在
我可以是最特别的

现在我可以在这样的黑暗中
现在我可以无时无刻在这里守候
现在我可以静静地看着你
轻轻的安慰你
轻轻的唱歌给你

我可以是你制造麻烦的搭档
我可以是你的社交能手
我可以是你绿眼睛的小怪物
我可以是你力量的光
我可以是你的庙园
我可以是你脆弱的小孩子
我可以是最平凡的存在
我可以是最特别的


现在我可以在这样的黑暗中
现在我可以无时无刻在这里守候
现在我可以静静地看着你
轻轻的安慰你
轻轻的唱歌给你


这个旅行会改变吗
这些音符会消失吗
亲爱的
让我挽着你
亲爱的
让我来喜欢你


我可以是你绿色的小岛
我可以是你乌云后的闪电
我可以是你黑暗的包容
我可以是你浪漫的灵魂
我可以是你小小的起点
我可以是你宇宙中最般配的
我可以是最平凡的存在
我可以是最特别的
我可以是最平凡的存在
我可以是最特别的



评论

热度(178)